MS Windows
briani 27239
CTRL, Alt, Delete viser ikke korrekt..
Fra : MAndersen

Dato : 20-10-03 07:12

Når jeg trykker ovenstående, har jeg tidl. fået kassen frem, hvor jeg kan se
hvilke processer der kører og stoppe dem enkeltvis.

Nu får jeg kun en jobliste, og kan intet vælge foroven, jeg kan ikke stoppe
en process, jeg kan ingenting.
Hele den øverste linie med filer m.m. er væk - hvad er der sket?

--
MAndersen
Dørtrinet til visdommens tempel er

Fra : Jens

Dato : 20-10-03 07:35

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu får jeg kun en jobliste, og kan intet vælge foroven, jeg kan ikke
stoppe
> en process, jeg kan ingenting.
> Hele den øverste linie med filer m.m. er væk - hvad er der sket?

Din brugerkonto har ikke administrator ret.

Mvh Jens

Fra : Bossy

Dato : 20-10-03 07:42

dobbeltklik på den blå linie øverst

Fra : Bossy

Dato : 20-10-03 07:51

sorry om igen...huskede forkert klik på den GRÅ linie øverst (selve
rammen)