MS Windows
briani 27239
fjerne værktøjslinie
Fra : holgersen

Dato : 19-10-03 16:15

Hej
Jeg har pludselig fået en ekstra værktøjslinie når jeg starter internet
explore , der står search ,den er blå har 7 genvejsknapper. Højreklikker jeg
i værktøjslinierne er der en "vinge" uden navn ved .
Fjerner jeg denne "vinge" lukker omtalte værktøjslinie , men starter op
næste gang jeg åbner internet explore. Jeg bruger winxp pro.
Hvordan fjernes denne linie permanent. Har lidt på fornemmelsen , at der
kunne være en forbindelse til MSN , men er ikke sikker.
Har "kørt" AD avare uden resultat.
MVH
John

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-10-03 16:55

"holgersen" <honoresvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan fjernes denne linie permanent. Har lidt på fornemmelsen ,
> at der kunne være en forbindelse til MSN , men er ikke sikker.

Prøv at fortælle hvilken hjemmeside du havner på hvis du vælger
"search".

Hvis du søger på google efter domænenavnet og IE remove er der sikker
hjælp at hente.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : holgersen

Dato : 19-10-03 17:36

"Soeren Nielsen"
> [...]
>-
> mvh Søren Nielsen

> Hvis jeg indtaster noget i søgefeltet f.eks gogle, kommer jeg til noget
der hedder "search the web"
http://lop.com/search/search.cgi?src=searchbar2&s=gogle
Jeg vil prøve at søge på gogle som du foreslår.
MVH
John

Fra : holgersen

Dato : 19-10-03 19:39

> "Soeren Nielsen"

Har fundet ud af at det er en "berygtet" portal der hedder lop eller c2. den
er helt sikkert kommet med mns plus , så pas på. Jeg må se mig om efter et
eller andet der kan fjerne den , spybot detekserer den , men fjerner den
åbenbart ikke.
Tak for hjælpen
John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-10-03 20:45

> Har fundet ud af at det er en "berygtet" portal der hedder lop eller c2.
den

Jeg lavede lige en søgning på lop.com remove og endte her
http://www.acesoft.net/lop.com.htm
hvor du kan læse om den og downloade en remover.

Kurt

Fra : holgersen

Dato : 21-10-03 05:29

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Jeg lavede lige en søgning på lop.com remove og endte her
> http://www.acesoft.net/lop.com.htm
> hvor du kan læse om den og downloade en remover.
>
> Kurt
>
> Hej
Tusind tak det virkede. Tak for jeres svar og interesse.
mvh
John

Fra : Jens

Dato : 19-10-03 22:59

"holgersen" <honoresvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> er helt sikkert kommet med mns plus , så pas på. Jeg må se mig om efter et
> eller andet der kan fjerne den

Det kan msn plus.
Afstaller den, og genindstaller den, men vælg brugerdifineret installation,
tryk næste 2 gange og fravælg "sponsor" delen., så er den væk hvis det er
der den er kommet fra.

Mvh Jens