MS Windows
briani 27239
Ballontips Win XP PRO DK
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 19-10-03 14:32

Hvordan sætter tiden ned på visningen af "Ballontips" så de ikke står
irreterende længe på skærmen ? Jeg har indstalleret Tweak UI men med det
prog. kan du kun fjerne dem helt. Jeg vil gerne kunne se ballontips, men er
altså interesseret i at sætte visningstiden ned... Kan nogen finde ud af det
?

På forhånd tak
Allan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-10-03 18:01

> [...]
> altså interesseret i at sætte visningstiden ned... Kan nogen finde ud af det?

Hvis du kan leve med at de slet ikke kommer frem kan du jo fjerne hakket under:
'Taskbar and Start menu' -> Enable balloon tips

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 19-10-03 19:14

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Pqzkb.10474$jf4.541608@news000.worldonline.dk...

> Hvis du kan leve med at de slet ikke kommer frem kan du jo fjerne hakket
under:
> 'Taskbar and Start menu' -> Enable balloon tips

Hmm ja men hvis du læser mit indlæg, så vil du se at jeg IKKE interesseret i
at fjerne "Ballontips" kun at nedsætte tiden hvor de er fremme, således at
de ikke står irriterende længe...

mvh
allan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-10-03 21:09

> "Allan S. Kristiansen" skrev i en meddelelse...
[snip]
> Hmm ja men hvis du læser mit indlæg, så vil du se at jeg IKKE interesseret i
> at fjerne "Ballontips" kun at nedsætte tiden hvor de er fremme, således at
> de ikke står irriterende længe...

Det skrive du da også.
Sorry, det gik lidt hurtigt...