MS Windows
briani 27239
Hvilken forskel er der på de 2 forskellige~
Fra : Karsten

Dato : 19-10-03 11:14

Hvilken forskel er der på de 2 forskellige pluspakker, som Microsoft har
udgivet, altså ud over prisen
Microsoft Plus! for Windows
Microsoft Plus! Digital Media Edition.

Jeg arbejder en en del med billeder og lidt musik på min pc., så hvis jeg
skulle købe pluspakken, hvilken en af dem skal jeg så vælge.
Eller er det spil af penge..
--
Karsten
icq# 203276221

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 19-10-03 11:20

"Karsten" <faerk@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg arbejder en en del med billeder og lidt musik på min pc., så hvis jeg
> skulle købe pluspakken, hvilken en af dem skal jeg så vælge.
Såvidt jeg ved er der bedre billed- og lydbehandlingsmuligheder i DME
versionen, men
du må ikke hænge mig op på det.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Leony

Dato : 19-10-03 19:31

> Eller er det spil af penge..

Det synes jeg i hvert fald det er.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-10-03 00:19

Karsten skrev:

> Hvilken forskel er der på de 2 forskellige pluspakker, som
> Microsoft har udgivet, altså ud over prisen
> Microsoft Plus! for Windows
> Microsoft Plus! Digital Media Edition.

Har du prøvet et kig på:
<http://www.microsoft.com/windows/plus/windowsxp/default.htm>
og:
<http://www.microsoft.com/windows/plus/dme/dmehome.asp> ?

Madsen.

Fra : Karsten

Dato : 20-10-03 04:17

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet et kig på:
> [...]
Det vil næsten sige, at det er spil at pengen at købe en af de pakker til
Xp.