MS Windows
briani 27239
Hvordan undgår jeg log on?
Fra : Daniel

Dato : 19-10-03 09:05

Hej med jer!

Jeg har kun en bruger (administrator) oprettet på min computer og den konto
har ingen password.

Alligevel stopper Windows XP Pro sp1 altid ved login prompten.

Hvordan får jeg den til at starte op uden det?

/Daniel

Fra : Anders pedersen

Dato : 19-10-03 09:36

On Sun, 19 Oct 2003 10:05:12 +0200, Daniel wrote:

> [...]
> har ingen password.
>
> Alligevel stopper Windows XP Pro sp1 altid ved login prompten.
>
> Hvordan får jeg den til at starte op uden det?

start>kør
skriv: control userpasswords2
Fjern fluddeben ved
brugere skalangive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren.
tryk ok.
så skulle du være fri for at logge på hver gang.
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Daniel

Dato : 19-10-03 09:58

> [...]
> tryk ok.
> så skulle du være fri for at logge på hver gang.

Hej Anders

Tak for det hurtige svar!

Nu virker det uden logon

/Daniel

Fra : Jens

Dato : 19-10-03 10:04

"Daniel" <ddvdd7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu virker det uden logon

Sæt lige et password på den indbyggede Administratorkonto.
Havde der været der ville du automatisk komme helt ind med en konto uden
password.

Mvh Jens