MS Windows
briani 27239
Kontrol af driverfiler.
Fra : BH

Dato : 18-10-03 23:12

Hej ..

Jeg har et problem med en driver til en af mine enheder. Men problem er
bare, at jeg ikke ved hvilken. Min computer med XP-pro går ned fra tid til
anden. I fejl loggen står der bare, at det er et driver problem, og event-id
1003 har jeg søgt på over alt, men uden noget svar. Har også prøvet at køre
"sfc /scannow" uden at det hjalp.
Findes der ikke et program der kan scanne alle driverne og checke om de er
korrekte..???

På forhånd tak.

Fra : Leo.E

Dato : 19-10-03 06:58

"BH" <Brian@hansen.dk> wrote in message news:<3f91baa4$0$29417$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> "sfc /scannow" uden at det hjalp.
> Findes der ikke et program der kan scanne alle driverne og checke om de er

Prøv det her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q280/3/64.ASP&NoWebContent=1

Leo