send mig venligst celleinfo
Fra : Rainer Schöbe

Dato : 13-04-01 09:54

Hej!

Da der ikke er en oversigt over TDC's sendemaster undtagen for
Sjælland og Lolland, Falster, Møn, har jeg besluttet mig til at kalde
en sådan oversigt til live.

Derfor bedes I sende mig jeres observationer ang. celleinfo.
[f.eks. VEJLE NORD NØ G, VEJLE NORD SØ G, VEJLE NORD SV G; VEJLE NORD
NØ D, VEJLE NORD SØ D, VEJLE NORD SV D]

Yderligere informationer som celleidentifikationsnummer (cell-id, ci),
områdenummer (location area code, lac), kanalnummer (channel number,
ch), mastens præcise hjemsted og fotoer af master er naturligvis altid
velkomne.
[f.eks. VEJLE NORD NØ G: cell-id 1038, lac 341, ch 41, Niels
Finsensvej, 7100 Vejle]

Når denne anmodning får en vis resonans, bringes de samlede data i en
overskuelig og tilgangelig form.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Rainer Schöbe
@mail: celleinfo@topmail.de (pas på ".de"!)

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 12:47

Jeg har lige nu: "NAESTVED N 1" stående men også nogle gange "NAESTVED 6D"

Mvh
Morten

Fra : Møgelmose

Dato : 13-04-01 19:04

Jeg kan ikke åbentbart ikke få det med SONOFON og Nokia
Hvorfor det? Understøtter Sonofon bare ikke det?
En af mine kammeraters VIC kan sagtens få det og vi har også samme software
vers.

Forresten så er der en jeg kender der ikke kan fjerne cell-info fra sit
display.
Det kom lige pludselig en dag uden at han har sat det til og han kan ikke
finde en måde at tage det fra igen. Det er en siemens C35 (er det ikke det
den hedder den med antennen og sølv/hvidt omkring displayet) Er der nogle
der ved hvordan han fjerner det?????

På forhånd tak

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-04-01 09:50

Am Fri, 13 Apr 2001 20:03:32 +0200 schrieb "Møgelmose"
<mogel@post6.tele.dk>:

>Jeg kan ikke åbentbart ikke få det med SONOFON og Nokia
>Hvorfor det? Understøtter Sonofon bare ikke det?

Det er grunden!

>En af mine kammeraters VIC kan sagtens få det og vi har også samme software
>vers.

Sonofon er det eneste som slet ikke understøtter celleinfo!

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 13-04-01 21:44

Jeg har Framlev sv g eller Stilling n g

Fra : Hugotit

Dato : 13-04-01 22:13

Hej Rainer.
Godt initativ
Jeg bor på Nordfyn
Den skifter mellem "Juelsminde" og "Troldemose "
Hilsen

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-04-01 09:50

Am Fri, 13 Apr 2001 23:13:04 +0200 schrieb "Hugotit"
<hugotit@hotmail.com>:

>Hej Rainer.

Hej Hugotit!

>Godt initativ

Jeg håber så på stor resonans!

>Jeg bor på Nordfyn
>Den skifter mellem "Juelsminde" og "Troldemose "

Ha mange tak!
Rainer Schöbe
@mail: rainer_schoebe@topmail.de

Fra : RANielsen.

Dato : 13-04-01 23:16

"Rainer Schöbe" <celleinfo@topmail.de> skrev:
[Snip]

Hvad skal du egentlig bruge oplysningerne til ?

Mvh:

SOMMERSTED 6 (Jeg kan ikke få mere info ud af min Ericsson !? )
Antennen er placeret på toppen af Cirkus Danebrog's pensionerede
foderstofsilo på Tovskovvej i midten af Mølby.

Hvor vil du have fotoet sendt hen ?

På min tur til Roager i dag, da skiftede min 'fon' maste mindst 50
gange.... turen er ellers kun på 30 KM.

--
Rasmus

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-04-01 09:50

Am Sat, 14 Apr 2001 00:15:53 +0200 schrieb "RANielsen."
<surtceps@worldonline.dk>:

>"Rainer Schöbe" <celleinfo@topmail.de> skrev:
>[Snip]

Hej Rasmus!

>Hvad skal du egentlig bruge oplysningerne til ?

For at oprette en liste i internettet, så at mange TDC-kunder kan få
disse oplysninger. Men det kan også betragtes som en leg.

>SOMMERSTED 6 (Jeg kan ikke få mere info ud af min Ericsson !? )
>Antennen er placeret på toppen af Cirkus Danebrog's pensionerede
>foderstofsilo på Tovskovvej i midten af Mølby.

Ja tak!

>Hvor vil du have fotoet sendt hen ?

celleinfo@topmail.de (pas på ".de"!)

>På min tur til Roager i dag, da skiftede min 'fon' maste mindst 50
>gange.... turen er ellers kun på 30 KM.

Og alle 50 maste med celleinfo?

Fra : RANielsen.

Dato : 19-04-01 00:39

"Rainer Schöbe" <celleinfo@eplus-online.de> skrev:

> Og alle 50 maste med celleinfo?

Ikke forskellige, da den skiftede frem og tilbage i mellem ca. 15
forskellige.

--
Rasmus

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 15-04-01 09:50

Am Fri, 13 Apr 2001 08:53:59 GMT schrieb celleinfo@topmail.de (Rainer
Schöbe):

> [...]
>velkomne.
>[f.eks. VEJLE NORD NØ G: cell-id 1038, lac 341, ch 41, Niels

Undskyld, men jeg glemte noget vigtigt:

For ikke at forhøje trafikken i denne news group, bedes I sende
informationer og fotoer til celleinfo@topmail.de (pas på ".de"!)

>Når denne anmodning får en vis resonans, bringes de samlede data i en
>overskuelig og tilgangelig form.

Og denne form vil naturligvis være en hjemmeside på internettet. Men
stedet er ikke fundet endnu.