MS Windows
briani 27239
ISDN modem problem
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 13:33

Jeg har et problem med min søsters PC.
Den er nyinstalleret med Win2K og alle service packs.
Service packnes er hentet via min ADSL forb. via Lan.
(Hvis det skulle have noget at sige)
Nu er problemet at jeg ikke kan lave en netværkl via modem for bindelse
uanset hvor jeg prøver fra.
Det er også et interne 56K modem og det kan jeg heller ikke få til at virke

Jeg får en besked ved afslutningen af guiden om at der ikke kunne oprettes
en netværk via modem prøv fra kontrolpanel....... og det virker heller ikke.
Nogle gode ider ???

\\Henrik

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-10-03 14:49

I indstillinger for IE, skal du lige kigge på fanebladet "forbindelser"

Er der sat "hak" i "ring aldrig op til en forbindelse"?

Det problem er jeg ofte stødt på, efter at ha' hentet "ting og sager" for
andre, via min ADSL forbindelse.
Du kan sætte den til at "ringe op, når der ikke findes en
netværksforbindelse"

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 15:23

Hej Brian.
Nej det er ikke der problemet ligger.
Når jeg forsøger at lave en forbindelse afslutter den guiden med at sige :
Der kunne ikke oprettes en netværk via modem forbindelse.

\\Henrik

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-10-03 15:56

> Nej det er ikke der problemet ligger.
> Når jeg forsøger at lave en forbindelse afslutter den guiden med at sige :
> Der kunne ikke oprettes en netværk via modem forbindelse.

Hmmm.... tænke, tænke.

Jeg har sommetider haft held med at slette TCP/IP protokollen, for efter at
ha' genstartet PC'en, at genindstallere protokollen på ny. Ved ikke hvad der
sker, men det har virket hver gang.

Det er mærkeligt, men på W2K sker der nogle mærkelige netværksting ind
imellem.

Prøv det.

mvh
Bri@n