MS Windows
briani 27239
Ustyrlig mus i Win XP Pro Corp.
Fra : Titan K. Møller

Dato : 17-10-03 13:06

Hejsa! Jeg har lige fået installeret Windows XP Pro Corp. på min Toshiba
Satellite 2100CDS. Musen er bare fuldstændig umulig at styre. Hvis man
rykker på den, flyver musen rundt på skærmen og åbner en masse programmer og
ændrer på det hele. Jeg har været inde i kontrolpanel og kigge under mus og
alt ser fint ud. Det er en ganske normal ekstern ps2 mus med scrool'er (jeg
har også prøvet med en anden mus, akurat det samme). Pointer musen som er
intigreret i den bærbar'e virker desværre ik. På forhånd tak! Mvh Titan

Fra : Titan K. Møller

Dato : 17-10-03 13:13

Der er ikke internet på computeren, så jeg kan derfor ikke tjekke
windows-update for driveropdateringer, men det kan jeg på denne (hvor der
også er brænder).

Fra : OZ

Dato : 17-10-03 13:15

> [...]
som er
> intigreret i den bærbar'e virker desværre ik. På forhånd tak! Mvh

Er du sikker på, at den ikke har hået musetyfus?
En virus måske eller non-kampatible enheder?

Mvh.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 17-10-03 13:35

> Er du sikker på, at den ikke har hået musetyfus?
> En virus måske eller non-kampatible enheder?

Tviver på, at det er en virus. Windows XP er LIGE blevet installeret
og musen har opført sig sådan helt fra starten af (den har aldrig virket
ordentligt). Der er ikke internet opkobling og jeg har ikke installeret
noget på maskinen, så det er ik virus. Hvordan finder jeg ud af om
det er non-kompitable enheder? Kontrolpanelet fortæller mig at
musen fungerer uden problemer, men det er jo en løgn

Hjææælp! På forhånd tak :)

Fra : arc@na

Dato : 18-10-03 14:48

"Titan K. Møller" <dortem@svanenet.dk> wrote in news:OQ6kb.8742$jf4.512645
@news000.worldonline.dk:

> Hjææælp! På forhånd tak :)

Er den sat til via en PS/2 eller en USB-indgang?

arc@na

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-10-03 13:37

Titan K. Møller skrev:

> Musen er bare fuldstændig umulig at styre. Hvis man rykker på den,
> flyver musen rundt på skærmen og åbner en masse programmer og
> ændrer på det hele.

Prøv om det hjælper at fjerne dette flueben:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/fast_initialization.png>
Du finder det inde i Enhedshåndtering under egenskaber for musen.

Madsen.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-10-03 13:59

Titan K. Møller mumbled his insignificant opinion in:

<klip>
Pointer musen som er intigreret i den > bærbar'e virker desværre ik.
<klip>
Sikker på at det ikke er den som laver ged i det ?
Prøv at deaktivere den i enheds håndtering, når du aligevel er derinde får
at prøve Thomas' forslag :)

/Sune