MS Windows
briani 27239
Win ME -> XP Pro DÅRLIG visning af billede~
Fra : Tommy

Dato : 16-10-03 22:02

Hej jeg har for nyligt opdateret en computer fra Win ME til Win XP Pro Dk,
problemet er det at billeder på IE vises dårligt, der er brede striber
igennem alle billeder.
Jeg har prøvet at opdatere IE men det resultere´de i at den nu heller ikke
kan vise billeder ordentligt på skrivebordet??????

Nogen der kan hjælpe mig?
Mvh Tommy

Computeren er Asus A7N266-VM/L/SE microATX

Fra : webfactor

Dato : 17-10-03 01:12

"Tommy" <tommy_chr@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nogen der kan hjælpe mig?
> Mvh Tommy
>
> Computeren er Asus A7N266-VM/L/SE microATX

Forslag!
Måske lige nøjagtigt din opdatering af EI tag den væk og installer på ny!
I Tilføj/fjern Programmer
Har du så prøvet at installere en grafik driver
Gendan tidligere configuration hvis du lige har installeret og rens din
Regestry med et eller andet software program.
er det ActiveX der har med sådan noget at gøre...
Er det en opgradering så må du nok forsigtigt installere det hele fra start
Me altså for det vidst ikke mycket værd.
Har lige installeret Me igår på en anden computer 1 time efter kunne jeg
sidde der og trykke reset og se den Scandiske hvis man ikke går op i ERD
undo er det ikke meget værd. Xp der supper rundt i Fat 32 er heller ikke så
smart.
Har du først Xp pro så der ikke meget andet du kan gøre end Sp1a,DX9a og 9
series
Ellers skulle alt virke perfekt selv opdaterende,EI fejlen altså.

www.webfactor.dk