MS Windows
briani 27239
Mangler en .dll fil
Fra : Ronnie Ziegler

Dato : 16-10-03 21:21

Når jeg prøver at installere Nimo Codec, får jeg følgende fejl ved
forsøg på åbning af filen C:\WINDOWS\System32\msvcr70.dll. Er der
nogen, der kan hjælpe mig med, hvilken fil det er, og hvad jeg evt.
kan gøre? Jeg har postet et billede af hele fejlmeddelelsen i
dk.binaer.

Mvh
Ronnie Ziegler

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 21:29

Ronnie Ziegler <newsreader@post.cybercity.dk> skrev :

> [...]
>forsøg på åbning af filen C:\WINDOWS\System32\msvcr70.dll. Er der
>nogen, der kan hjælpe mig med, hvilken fil det er, og hvad jeg evt.

Prøv at slet filen, smid din Windows cd i og start => kør => sfc
=> vælg at den skal udpakke msvcr70.dll.

Genstart.

PS.
Har ikke set dit billede i binaer, medsend en message-id,
abonnerer ikke på gruppen og gider ikke hente 117 forskellige
headers for at finde indlægget.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 21:44

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev :

>Prøv at slet filen, smid din Windows cd i og start => kør => sfc
>=> vælg at den skal udpakke msvcr70.dll.

Tog fejl, ligger ikke på windowscd'en, men en har oplyst, hvor du
kan hente den.

Har den, ved ikke hvorfra.
--
Knud

Fra : Ronnie Ziegler

Dato : 16-10-03 21:48

On Thu, 16 Oct 2003 22:29:02 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>Har ikke set dit billede i binaer, medsend en message-id,
>abonnerer ikke på gruppen og gider ikke hente 117 forskellige

Når jeg skriver sfc i start => run åbnes og lukkes et skærmbillede så
hurtigt, at jeg ikke kan nå at se, hvad der står. Jeg kan derfor ikke
vælge at udpakke msvcr70.dll. Kan jeg gøre det anderledes?

Hvordan ser jeg et message-id for min post? Jeg bruger Forté Agent til
at læse og poste i nyhedsgrupper.

Mvh
Ronnie

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-10-03 22:05

In dk.edb.system.ms-windows, Ronnie Ziegler wrote:

> Når jeg skriver sfc i start => run åbnes og lukkes et skærmbillede så
> hurtigt, at jeg ikke kan nå at se, hvad der står. Jeg kan derfor ikke
> vælge at udpakke msvcr70.dll. Kan jeg gøre det anderledes?

Prøv 'sfc /scannow' i stedet.

> Hvordan ser jeg et message-id for min post? Jeg bruger Forté Agent til
> at læse og poste i nyhedsgrupper.

Tryk 'H'. Så sætter du 'news:' foran og får:

--
Lars Stokholm

These fights of fantasy make your wounds more sore, but you've every
right to even grab at the last straw - Kate Bush (The Empty Bullring)

Fra : Ronnie Ziegler

Dato : 17-10-03 13:37

On 16 Oct 2003 21:04:48 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote:

>Prøv 'sfc /scannow' i stedet.

>Tryk 'H'. Så sætter du 'news:' foran og får:

Jeg kører en engelsk version af Windows XP, og jeg har nu prøvet at
køre "sfc /scannow", og den går rigtig nok i gang med at verificere,
at alle beskyttede Windows filer er intakte og i deres
originalversion. Men når den er færdig, får jeg stadig den samme
fejlmeddelelse. Jeg har så prøvet at downloade dll-filen på
www.dll-files.com og efterfølgende lave en MS DOS bootdiskette, men
her får jeg "invalid drive specification", når jeg prøver a skifte til
mit c-drev (og for den sags skyld også mit D, E og F-drev, da min
harddisk er delt i fire partitioner).

Er der nogen guruer, som kan hjælpe?

Mvh
Ronnie

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-10-03 13:47

"Ronnie Ziegler" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her får jeg "invalid drive specification", når jeg prøver a skifte til
> mit c-drev (og for den sags skyld også mit D, E og F-drev, da min

Er det ikke nok, bare at placere msvcr70.dll i C:\WINDOWS\System32 og
derefter genstarte maskinen ?

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Ronnie Ziegler

Dato : 17-10-03 15:46

On Fri, 17 Oct 2003 14:46:49 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote:

>"Ronnie Ziegler" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
>Er det ikke nok, bare at placere msvcr70.dll i C:\WINDOWS\System32 og
>derefter genstarte maskinen ?

Hvad mener du med at placere den? Kan jeg finde den på min Windows XP
cd? Jeg får nemlig ikke lov at slette filen i System32 folderen.
Meddelelsen er vist her:

Mvh
Ronnie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 23:27

Ronnie Ziegler <newsreader@post.cybercity.dk> skrev :

>Når jeg skriver sfc i start => run åbnes og lukkes et skærmbillede så
>hurtigt, at jeg ikke kan nå at se, hvad der står.

Så er det fordi du kører 2000 eller XP, det er jo svært at vide,
hvilken Windows du bruger, men du har fået det rigtige svar nu,
men tror ikke, at den ligger på din windowscd, følger åbentbart
med et visualbasicprogram.
--
Knud

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-10-03 21:33

> [...]
> forsøg på åbning af filen C:\WINDOWS\System32\msvcr70.dll. Er der
> nogen, der kan hjælpe mig med, hvilken fil det er, og hvad jeg evt.

Jeg ved ikke hvad den dll-fil laver og kan se at jeg heller ikke har den på
min pc, men du kan downloade den på
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr70

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 22:56

>Jeg ved ikke hvad den dll-fil laver og kan se at jeg heller ikke har den på
Dette er hvad der står i den.........

Microsoft® Visual Studio .NET

THF
Brøndby