MS Windows
briani 27239
HP deskjet 990cxi
Fra : Jane

Dato : 16-10-03 20:24

Måske er det ikke den rigtige gruppe, men prøver alligevel.

Når jeg tænder computeren og derefter printeren, eller omvent/samtidig, så
er printeren begyndt at tage et stykke papir ind, som om den skal til at
udskrive, den får så papirstop, og jeg kan køre papiret ud. Derefter er alt
normalt igen, også efter en genstart, det sker kun når computeren har været
slukket helt.

Problemet begyndte efter jeg har fået nyt bundkort "Abit NF7-S" og CPU
"Barton XP2800"

Er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt, og hvad jeg kan
gøre?

--
Venlig hilsen
Jane