MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
oprettelse af nye hændelses-id i Eventloge~
Fra : Flare

Dato : 16-10-03 13:33

Kan man oprette nye id for diverse events. Så fx jeg fra 8000-8100 id kunne
lave min egene event-id beskrivelser?

Mvh
Anders
(Har lavet en "forkert" xpost til system.ms-windows.server)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-10-03 14:48

"Flare" wrote in a message

> Kan man oprette nye id for diverse events. Så fx jeg fra 8000-8100 id
kunne
> lave min egene event-id beskrivelser?

Ja?

- Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 14:51

Selvfølgelig ikke.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-10-03 15:17

"Jens Peter Karlsen" wrote in a message

> Selvfølgelig ikke.

Måske ikke fra Frontpage, men i programmer lavet i de gængse
udviklingsværtøjer der virker det da ganske fortrinligt med "egne"
hændelsesid'er
Hvordan havde du ellers forestillet dig at der blev skrevet til eventloggen?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-10-03 04:58

Hvis du skriver dine egne programmer kan du naturligvis styre hvad der
skrives i eventloggen. Men det var næppe hvad spørgeren havde i
tankerne. Ellers havde han nok spurgt i en relevant
programmeringsgruppe i stedet for her.
Endelig hvis det var ham der oprindeligt havde lavet rutinen der skrev
til eventloggen ville han nok også vide at det var muligt. Tror du
ikke?