MS Windows
briani 27239
Pludselig reinstallering af diverse hardwa~
Fra : Kj.L

Dato : 16-10-03 13:05

Hej i gruppen
I forgårs ville jeg rense maskinen igennem for støv tog derfor diverse kort
ud for at blæse igennem med "luft på dåse"
da jeg satte det hele i igen og startede op virkede det som det skulle
...fint nok.

Da jeg så startede op igen igår begyndte maskinen at installere ...ja både
printer grafikkort lydkort og hvad der ellers er i en maskine, se der stod
min hjerne liiige af ??
er der en venlig person der kan hjælpe her, for jeg forstår ikke hvad der er
sket? , da der efter min viden ikke er noget der hedder recoveri i win 98 se
dk.

Med venlig hilsen
kjeld Larsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-10-03 17:08

"Kj.L" <sky@besked.com> wrote:

>I forgårs ville jeg rense maskinen igennem for støv tog derfor diverse kort
>ud for at blæse igennem med "luft på dåse"

God ide. Det er utrolig så støvet en maskine ka' bli'e.

>Da jeg så startede op igen igår begyndte maskinen at installere ...ja både
>printer grafikkort lydkort og hvad der ellers er i en maskine, se der stod
>min hjerne liiige af ??

Du har byttet rundt på PCI kortene. Hvis ikke de kommer tilbage i
samme slot reagerer Win med re-installation af driverne.

<mlr>

Fra : Kj.L

Dato : 16-10-03 17:36

Hej igen
Ja støvet var det
Det sjove var at jeg havde startet det op samme dag som jeg havde renset
det, det var først dagen efter at den begyndte at reinstallere?? se det er
her jeg liige havde et black out

mvh
kjeld Larsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-10-03 18:27

"Kj.L" <sky@besked.com> wrote:

>Det sjove var at jeg havde startet det op samme dag som jeg havde renset
>det, det var først dagen efter at den begyndte at reinstallere?? se det er
>her jeg liige havde et black out

Du må jo ha' gjort et-eller-andet der trigger windows efter den første
opstart

<mlr>

Fra : Kj.L

Dato : 18-10-03 22:21

Hej igen
Nu har jeg valgt at installere win98 se dk igen og det er også fint igen,
før jeg formaterede kunne jeg se at alle programmerne stadig var der , men
det mærkelige ved det hele var at selvom alle programmerne stadig var der ,
var de ikke tilstede i tilfør/fjern programmer?? , dette "tilfør/fjern
programmer" var støvsuget for ..ja programmer?? , de virkede heller ikke
hvis jeg forsøgte at aktivere dem , det virker fuldstændig forkert syntes i
ikke , gid der fandtes en forklaring på dette fænomen så man "måske"
kunne gardere sig imod det skete igen.

med venlig hilsen
kjeld larsen