MS Windows
briani 27239
Kan ikke hente opdateringer på WU
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-03 12:32

Hejsa
Jeg får denne fejl:

Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise den anmodede side.

Vælg en af følgende sider for at få oplysninger om Windows
Update-tjenester, eller send os feedback.

Startside for Windows Update
Om Windows Update
Supportoplysninger

Du kan også få onlinesupport, hvis du har problemer med Windows
Update.

Send fejlnummer til Microsoft (0x80070057)
Bemærk! Dermed sendes oplysninger om fejlen, men der oprettes ikke en
supportrapport. Du modtager måske eller måske ikke et svar.

Nogen der har nogle bud?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Torben

Dato : 16-10-03 13:50

http://groups.google.com/groups?as_q=0x80070057&ie=UTF-8&oe=UTF-8&lr=lang_da&hl=da
--
Mvh Torben

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-03 19:31

On Thu, 16 Oct 2003 14:49:52 +0200, "Torben"
<tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote:

>http://groups.google.com/groups?as_q=0x80070057&ie=UTF-8&oe=UTF-8&lr=lang_da&hl=da

Jeg kan ikke rigtig finde nogen hjælp der. Mener du jeg skal hente SUS
og bruge den og hvorfor?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 14:46

Prøv igen senere.

Fra : Torben

Dato : 17-10-03 11:51

> [...]
> Bemærk! Dermed sendes oplysninger om fejlen, men der oprettes ikke en
> supportrapport. Du modtager måske eller måske ikke et svar.

Hej. Her kan du muligvis finde hjælp.

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/
--
Mvh Torben

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-10-03 12:18

On Fri, 17 Oct 2003 12:51:15 +0200, "Torben"
<tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote:

>Hej. Her kan du muligvis finde hjælp.
>
>http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/

Desværre havde ikke de fejl de nævnte
En af mine kammerater har samme fejl?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan N.

Dato : 17-10-03 23:24

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i melding

> Desværre havde ikke de fejl de nævnte
> En af mine kammerater har samme fejl?
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Hent oppdateringer manuelt på Microsoft Download Center

Jan N.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-10-03 00:16

On Fri, 17 Oct 2003 22:24:03 GMT, "Jan N." <jan.n@minusdettektv.no>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i melding

>Hent oppdateringer manuelt på Microsoft Download Center

Jeps, det valgte jeg også, men det er træls hvis jeg skal gøre det
fremover. Nu må jeg vente og set om det samme sker ved næste
opdatering

Morten
morten@bowman.dk