MS Windows
briani 27239
Windows 98 error !
Fra : Torben

Dato : 16-10-03 07:19

Hej gruppe,

en kammerat får følgend eproblem på sin windows 98 maskine:

Windows NT could not start because the following file is missing or corrupt:
Winnt_root\System32\Ntoskrnl.exe
Please re-install a copy of the above file.

Nu har jeg lovet at komme forbi og hjælpe ham. Men hvad gør jeg ??

Alle forslag er velkommen

mvh & på forhånd tak!
Torben

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-10-03 07:36

Torben wrote:
> [...]
> Please re-install a copy of the above file.
>
> Nu har jeg lovet at komme forbi og hjælpe ham. Men hvad gør jeg ??

Du skal nok starte med at finde ud af hvad for en Windows han kører med
Det du beskriver ovenfor en er fejlmelding fra en NT hvilket kunne være alt
fra
Windows 2000 til XP incl. en eller to tidligere windows versioner. Du siger
dog
at det er din vens Windows 98 den er gal med ?
Det giver ikke rigtigt nogen mening.

--
Regards
http://www.arning.dk