MS Windows
briani 27239
instalation af IIS
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 15-10-03 23:50

Er der en venlig sjæl som vil bruge 10 min. på at kontakte mig på MSN
rune@rtk-design.dk og køre en fjernsupport vha. Messenger eller NetMeeting
og få min IIS op at køre?

Den er installeret, kan bare ikke finde ud af hvorfor den ikke vil du..?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 01:03

Hvilken fejl får du når du klikker på denne adresse:
http://localhost/ ?

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-10-03 01:51

> Hvilken fejl får du når du klikker på denne adresse:
> http://localhost/ ?

No web site is configured at this address.

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 03:12

OK, så er IIS ikke installeret eller du har stoppet tjenesten efter
installation.
Hvilket OS forsøger du at installere på?

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-10-03 13:11

> OK, så er IIS ikke installeret eller du har stoppet tjenesten efter
> installation.
> Hvilket OS forsøger du at installere på?

Win XP pro.

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-03 14:40

Brug Control Panel | Add or Remove Programs | Add/Remove Windows
Components, til at installere IIS. Står det som installeret så
afinstaller og geninstaller.