MS Windows
briani 27239
Acrobat Reader v6.0 / v5.1
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 15-10-03 08:57

Ved benyttelse af "Danske Netbank" til morgen konstateret at readeren
(v6.0) ikke ville vise PDF-filer fra E-boks - der var kun lille rødt
kryds i øverste venstre hjørne.
Bankens kundeservice anbefalede download af den 'gamle' verison 5.1 -
dette skete og PDF-filerne vises atter korrekt - banken havde også
konstateret vanskeligheder med v6.0 - hvori fejlen bestod/består vides
ikke p.t.
hilsen
Vagn

Fra : Gerner

Dato : 15-10-03 09:41

On Wed, 15 Oct 2003 09:56:31 +0200, Vagn K. Poulsen <vagn@post.tdcadsl.dk> wrote
in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>dette skete og PDF-filerne vises atter korrekt - banken havde også
>konstateret vanskeligheder med v6.0 - hvori fejlen bestod/består vides

Så burde de spørge hos bgnetbank, som har løst problemet.

Jeg har dog svært ved at se emnet er relevant i denne gruppe.

--
Gerner
134WU/618hrs

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-03 15:29

Gerner <nospamadress@postkasse.dk> skrev :

>Jeg har dog svært ved at se emnet er relevant i denne gruppe.

Det er windowssoftware og der findes ingen specifik gruppe til
Acrobat og derfor er det relevant her.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-10-03 17:50

On Wed, 15 Oct 2003 16:29:06 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Det er windowssoftware og der findes ingen specifik gruppe til
>Acrobat og derfor er det relevant her.
>
>Fut: news:dk.admin.netikette

Jeg er enig i at der ikke er en gruppe for Acrobat, men hvordan kan
det være Winows-software? Det nærmeste det kommer er vel
tekstbehandling eller til nød internet-software (da det bliver brugt
meget på nettet)
Jeg tror ikke Adobe vil blive glad for at du mener det er
Win-software

Morten
morten@bowman.dk

Fra : M.S.R.

Dato : 17-10-03 17:28

Gerner wrote:
> Så burde de spørge hos bgnetbank, som har løst problemet.

Nå er det sådan at BGnetbank og DanskeNetbank kører på samme platform - hvor
det næsten kun er navnet som er til forskel. Jeg tvivler derfor at der er
forskelle ved brug af AR v5.1 og 6.0

/Morten

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 17-10-03 18:40

On Fri, 17 Oct 2003 18:28:13 +0200, "M.S.R." <no-spam-msr@@mail.dk>
wrote:

>Nå er det sådan at BGnetbank og DanskeNetbank kører på samme platform - hvor
>det næsten kun er navnet som er til forskel. Jeg tvivler derfor at der er
>forskelle ved brug af AR v5.1 og 6.0

jeg startede tråden og kan fortælle at AR v6.0 nu kører fint på
DanskeNetbank,- en af mine aftaler er med DanskeBank - to andre er med
BG-bank - alle tre aftaler fungerer fint via DanskeNetbank,- det må
formodes at der har været tale om en forbigående/temporær fejl et sted
i systemet.
hilsen - Vagn