MS Windows
briani 27239
Findes der nettrafiklogning til Windows?
Fra : HT

Dato : 14-10-03 13:15

Hej!

Jeg overvejer at få forbrugsafregnet bredbånd når jeg i løbet af de næste
par måneder flytter hjemmefra, men jeg har bare svært ved at forholde mig
til hvor store datamængder jeg egentlig sidder og down-/uploader over Nettet
når jeg bare sidder og surfer som jeg plejer. Filstørrelser er til at
forstå, men hvad med hjemmesider? Jeg har ingen fornemmelse af hvor meget en
hjemmeside fylder i MB. Derfor spørger jeg :

Findes der et program af en art (helst freeware), som kan logge hvor mange
MB man kaster frem og tilbage over sin netforbindelse? Jeg synes ikke
umiddelbart at kunne finde noget i Windows til formålet, og jeg vil nødgt
installere Norton Systemworks, da det får maskinen til at crashe. Jeg har
kigget på www.freewindows.dk men fandt ikke noget brugbart.

Jeg kan da godt klikke på min netforbindelse, men den måler i 'pakker', ikke
MB, og hvor meget fylder så lige en 'pakke'??

HT

Fra : Leony

Dato : 14-10-03 13:31

"HT" <ht6040@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at få forbrugsafregnet bredbånd når jeg i løbet af de
> næste par måneder flytter hjemmefra,

Lad være med det.

> Findes der et program af en art (helst freeware), som kan logge hvor
> mange MB man kaster frem og tilbage over sin netforbindelse?

http://jitserv.coolfreepage.com/
Den logger al trafik på dit netkort, dvs hvis du har din computer på et
LAN, så indgår denne trafik også i statistikken, så den må du trække fra
manuelt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : AG

Dato : 14-10-03 14:08

> Lad være med det.

Ja, det er sgu for dyrt selv at betale husleje !

Fra : Leony

Dato : 15-10-03 17:30

"AG" <geitner_fjernes_@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er sgu for dyrt selv at betale husleje !

Jeg mente nu forbrugsafregnet ADSL.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-10-03 13:42

HT skrev:

> Findes der et program af en art (helst freeware), som kan logge
> hvor mange MB man kaster frem og tilbage over sin netforbindelse?

Netstat Live f.eks.
<http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm>

Madsen.