MS Windows
briani 27239
Kopi af WinXP NTFS
Fra : Herbert

Dato : 14-10-03 09:27

Hejsa

Jeg har en harddisk, som er blevet for lille. Den er delt i 2 drev (c og d)
Med WinXP på og begge er formatteret med NTFS.

Jeg har købt en ny og større disk. Hvordan får jeg nemmest flyttet mine
data?

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-10-03 10:04

On Tue, 14 Oct 2003 10:27:15 +0200, "Herbert" <herbert007@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Med WinXP på og begge er formatteret med NTFS.
>
>Jeg har købt en ny og større disk. Hvordan får jeg nemmest flyttet mine

Monter begge diske i computeren samtidigt og kopier så dataen.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Herbert

Dato : 14-10-03 10:18

Monter begge diske i computeren samtidigt og kopier så dataen.

Martin

Øv, vil det at hvis jeg kopier det inde fra stifinderen. Så vil jeg kunne
boote på den nye disk?

/Erik

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-10-03 10:28

On Tue, 14 Oct 2003 11:17:47 +0200, "Herbert" <herbert007@hotmail.com>
wrote:

>Monter begge diske i computeren samtidigt og kopier så dataen.
>
>Martin
>
>Øv, vil det at hvis jeg kopier det inde fra stifinderen. Så vil jeg kunne
>boote på den nye disk?

Nej. Hvis du vil kopiere hele partitionen skal du bruge et program så
som norton ghost.

Fra : Herbert

Dato : 14-10-03 12:13

>Øv, vil det at hvis jeg kopier det inde fra stifinderen. Så vil jeg kunne
>boote på den nye disk?

Nej. Hvis du vil kopiere hele partitionen skal du bruge et program så
som norton ghost.

Super, men hvilke version skal jeg bruge for, at kunne kopier NTFS
partioner?

/Erik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-03 15:19

In article <bmglnl$mlh$1@sunsite.dk>, herbert007@hotmail.com says...
> Super, men hvilke version skal jeg bruge for, at kunne kopier NTFS
> partioner?

Den nyeste. Det er den man får når man går ud og køber den.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Herbert

Dato : 14-10-03 17:08

> Den nyeste. Det er den man får når man går ud og køber den.
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Det er klart nok! Men nu spurgt jeg også mere. for ikke og komme til og købe
en gammel version!

/Erik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-10-03 19:14

In article <bmh7av$fri$1@news.cybercity.dk>, herbert007
@hotmail.com_remove says...
> Det er klart nok! Men nu spurgt jeg også mere. for ikke og komme til og købe
> en gammel version!

Hvis du køber den hos Symantec, så får du automatisk den nyeste
version. Alternativt: Drive Image fra PowerQuest (dem med
PartitionMagic).