MS Windows
briani 27239
XP
Fra : Carsten

Dato : 14-10-03 08:58

Hej
Jeg har et lille problem med XP
hver gang den starter op vil den køre et program som ligger på en cd,
jeg har fået af vide at jeg i msconfig kan rette denne fejl, det kan jeg
tildels også, jeg kan finde programmet og jeg kan fjerne markeringen
men så er det også slut, msconfig vil ikke fåretagesig noget ikke en gang
lukke, hvad fa... er der galt med lo... ??

/Carsten

Fra : Jens

Dato : 14-10-03 13:00

"Carsten" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men så er det også slut, msconfig vil ikke fåretagesig noget ikke en gang
> lukke, hvad fa... er der galt med lo... ??

Søg først efter "Spybot", og "Adaware" på google.
(begge er gratis)

Installer de 2 og få fjerne alt skravlet.

Det kan tænkes at løse problemet, ellers, kom igen.

Mvh Jens