MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min PC mangler filer ved opstart.....
Fra : Michael Schrøder

Dato : 13-10-03 20:36

I forbindelse med installering af netkort siger min WIN98SE pludselig ved
opstart at den mangler nogle filer. Det er:

VNETSUP.VXD
VREDIR.VXD
DFS.VXD

Hvad er dette for filer, og hvorfor mangler de pludselig....?

Michael

Fra : hcma

Dato : 13-10-03 20:51

"Michael Schrøder" <ms@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> VREDIR.VXD
> DFS.VXD
>
> Hvad er dette for filer, og hvorfor mangler de pludselig....?

Det er drivere til dit netkort. Fulgte der ikke en cd med??
m v h
HC

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-10-03 10:03

On Mon, 13 Oct 2003 21:36:13 +0200, "Michael Schrøder" <ms@newmail.dk>
wrote:

> [...]
>VREDIR.VXD
>DFS.VXD
>
>Hvad er dette for filer, og hvorfor mangler de pludselig....?

Lyder som netkort eller TCP/IP. Prøv at geninstallere dem.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.