MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Page fault in non page area - Måske en Win~
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 12-10-03 22:35

Hej!

Jeg er lige begyndt at få BSOD med ovenstående fejl.
En sjælden gang imellem skriver den så også at det måske
er win32k.sys der er skyld i det.

Jeg har læst om flere forskellige meninger om hvad det kunne
være på diverse forumer men jeg syntes ikke rigtigt at det
hjælper mig videre.

Nogle har den erfaring at det er pga dårlig ram, andre at det
har noget med USB at gøre? Bl.a en som har sat en extern
harddisk til hvor den begyndte at komme med den fejl. Den
holdte så op med det da drevet blev taget fra. Nu er det jo
så, imo, lidt mærkeligt at jeg netop også får den fejl efter
at have sat en extern maxtor til usb´en...dog bliver fejlen
ved med at komme selv efter at drevet er taget fra.

I starten var det praktisk talt lige efter login BSOD´en kom.
Her i de sidste par timer har det været mere periodisk.
Der er fejlen kommet efter at jeg har sat mit antivirus program
igang...efter sletning af offline inhold igennem exploreren o.a.

Nu har jeg så slettet mit antivirus program (nyeste norton antivirus)
og indtil videre er fejlen ikke kommet igen...det er den længste tid
min computer har være oppe siden påsætning af det externe drev.
Meget mærkeligt syntes jeg..antivirus programmet har jeg brugt i
flere måneder uden problemer..

Anyways I ville lige høre om der er andre der har oplevet denne
fejl evt. pga externt drev, defekt ram eller norton antivirus.
Måske kunne det endda være en virus?

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 13-10-03 01:32

Jeg fandt selv ud af det. Jeg havde glemt at selvom bios´en
skriver at den leverer 1.5v til min processor så gør den det
rent faktisk ikke så den skulle lige sættes lidt op.
Det havde jeg lige glemt, duh :)