MS Windows
briani 27239
Win ME
Fra : Claus

Dato : 12-10-03 20:16

Hej.

Når min pc starter op springer Win ME start filerne over og starter op i
fejlsikret tilstand, derefter skal jeg genstarte flere gange før den starter
rigtigt hvad kan der være galt.??

Claus
Der ikke ved meget om PC.

Fra : Spangkuk

Dato : 12-10-03 20:39

> hvad kan der være galt.??

Du har Windows.....skynd dig at få en antiWindows...

ME er skod. ME står for M ega E rror..

Spang

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-10-03 20:47

Spangkuk wrote:
> Du har Windows.....skynd dig at få en antiWindows...
>
> ME er skod. ME står for M ega E rror..
>
> Spang

Hmm. Du minder mig om en der råber Helt Vild ARLA!

mvh
Henning

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-10-03 21:01

Henning Præstegaard <onkelhenning@virker.ikke> wrote:

> Hmm. Du minder mig om en der råber Helt Vild ARLA!

Hvad for en af dem ?

--
Ejvind

Fra : Spangkuk

Dato : 12-10-03 21:16

> Hmm. Du minder mig om en der råber Helt Vild ARLA!

Måske, men enhver der lever/har levet af software ved, at ME er det værste
system der er leveret....tæt fulgt af 95.1

Spang

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-10-03 08:28

Spangkuk <hihoæøå@hihiæøå.dk> wrote:

> Måske, men enhver der lever/har levet af software ved, at ME er det værste
> system der er leveret....tæt fulgt af 95.1

Enhver der ved lidt om styresystemer ved at du intet ved om det du udtaler sig om.

ME er et glimrende styresystem, blot har Bill tilføjet det nogle bovlamme
standardinstillinger, vel nok mest for at få folk til at tro de ikke kunne leve uden XP,
og det må man sige; Det virkede !

--
Ejvind

Fra : Spangkuk

Dato : 13-10-03 19:30

> Enhver der ved lidt om styresystemer ved at du intet >ved om det du
udtaler sig om.

Usagligt, uintelligent, typisk Ejvind

> ME er et glimrende styresystem, blot har Bill tilføjet det nogle bovlamme
> standardinstillinger, vel nok mest for at få folk til at tro de ikke kunne
leve uden XP,

hvem kunne dog forledes til at tro det ??

> og det må man sige; Det virkede !

Nåhhhh, se bort fra ovenstående spørgsmål

PLONK

Glem bare at svare på dette indlæg, du er filtreret, min tålmodighed med "de
vidende uvidende" er vist blevet mindre med alderen.

Spang

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-10-03 20:42

Claus wrote:
> Når min pc starter op springer Win ME start filerne over og starter
> op i fejlsikret tilstand, derefter skal jeg genstarte flere gange før
> den starter rigtigt hvad kan der være galt.??

Jeg tror mere på en hardware fejl end som mange sikket vil sige, at det
er dit styresystem. Jeg hælder til at det er dine ram eller du har en dårlig
sted på din harddisk hvor der ligger nogel system filer. Det sidste kan
en formatereing af harddisken og geninstallering af windows somme tider
hjælpe på. Vær op mærksom på at en formatering vil slette ALT på din
harddisk, så sørg for backup af de vigtigske dokumenter og billeder og
andet godt.
Ram kan skiftet uden at det går ud over data på harddisken. For en tre
år siden var et populært råd, der virkede, at pille ramklodserne ud og
rengør kontaktfladerne på ramklodserne med et stykke viskelæder.
Har ikke set det råd siden vi gik over til SDram. Blot en kommentar ikke
et råd.

mvh
Henning

Fra : Georg

Dato : 12-10-03 22:15

Jeg fik en ny computer med den nye smarte ME. I halvandet år troede jeg, at
det var mig, der var åndssvag, indtil jeg søgte hjælp. Nye og gamle
programmer kunne ikke køre på den. Så nedgraderede jeg maskinen til min gode
gamle Win98, og så virkede alt pludselig igen.
Der er visse folk, der har fået en nyere og revideret udgave af ME. De
forstår slet ikke dine og mine problemer med den. Skift den ud snarest
Georg.