MS Windows
briani 27239
Gemme "foretrukne" - xp
Fra : Nuser

Dato : 12-10-03 15:34

Jeg skal nok en gang - formatere harddisken -tak for hjælpen i trådene
nedenfor.

Nu har jeg det ønske at vide hvordan jeg gemmer og genistallerer
"foretrukne" - jeg har en masse links som jeg ikke så gerne vil miste.

mvh

Nuser

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-10-03 16:01

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu har jeg det ønske at vide hvordan jeg gemmer og genistallerer
> "foretrukne" - jeg har en masse links som jeg ikke så gerne vil miste.

Kopier hele mappen "fortrukne" til f.eks. D drevet

Efter geninst. kopier indhold tilbage i den nye "fortrukne" mappe
Hilsen
Michael

Fra : Jens

Dato : 12-10-03 16:07

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg det ønske at vide hvordan jeg gemmer og genistallerer
> "foretrukne" - jeg har en masse links som jeg ikke så gerne vil miste.

Kopier "C:\documents and settings\[brugernavn]\foretrukne" til et sikkert
sted, og tilbage igen i din nye profil.

Mvh Jens

Fra : Nuser

Dato : 12-10-03 17:19

Det var jo nemt - TAK

nuser

Fra : Edmund

Dato : 12-10-03 18:15

Nuser skrev:

> Det var jo nemt - TAK

Der er også nemt at starte Internet Explorer og vælge
Filer / importer eksporter

Den laver så det hele i en fil bookmark.htm som du så får ind i den nye
installation ved at vælge Filer / "importer eksporter" i Internet
Explorer

--
Mvh Edmund