MS Windows
briani 27239
DirectX til WinNT ?
Fra : Danny

Dato : 11-10-03 11:14

Hej

Jeg har ledt efter DirectX til WinNT (den gamle Windows-version - ikke
Windows2000), men uden held. Findes der ikke det til WinNT?

Mvh,
Danny

Fra : Henrik Dissing

Dato : 11-10-03 13:20

On Sat, 11 Oct 2003 12:14:24 +0200, Danny wrote:

>Jeg har ledt efter DirectX til WinNT (den gamle Windows-version - ikke
>Windows2000), men uden held. Findes der ikke det til WinNT?

Fra den officielle DirectX FAQ:

Q: Is DirectX compatible with Windows NT 4.0?

A: Yes. However, the only version supported on Microsoft Windows NT® 4.0 is
DirectX 3.0a. You must also install Windows NT 4.0 Service Pack 6.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Leo.E

Dato : 11-10-03 17:55

"Danny" <santos@cybercity.dk> wrote in message news:<3f87d7d5$0$9741$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Jeg har ledt efter DirectX til WinNT (den gamle Windows-version - ikke
> Windows2000), men uden held. Findes der ikke det til WinNT?

Her? http://www.mpegx.com/view.php?detail=141
Leo