MS Windows
briani 27239
Inst af Acrobat Reader 5.1
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 11-10-03 07:41

På en hel ny PC installerede jeg AR 4.0, men så at jeg havede en nyere
liggende og installerede AR 5.1.
Jeg registrede at nu var både 4.0 og 5.1 installeret.
Jeg afinstallerede begge og installerede 5.1 påny - troede jeg - for nu får
jeg meddelelsen.
"There is not free space on drive C:\ to extract this package Please free up
28.06 MB and click Retry".

Har nogen oplevet tilsvarende?

vh Jørn

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 11-10-03 08:43

> [...]
> jeg meddelelsen.
> "There is not free space on drive
> C:\ to extract this package Please free up

Jeg har oplevet tilsvarende fejlmeddelelse ved installation
af programmer såfremt jeg havde stor fri plads
på harddisken.

Ved at fylde mere på harddisken, kunne
jeg installere uden problemer.

(Tror at der er en fejl i installationsprogrammet,
som viser sig ved meget fri plads på harddisken.)

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-10-03 06:44

In article <3f87b48b$0$45372$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
tdalsgaard@despammed.com says...
> (Tror at der er en fejl i installationsprogrammet,
> som viser sig ved meget fri plads på harddisken.)

Visse programmer har svært ved at tolke de data som OS'et og FS'et
stiller til rådighed, korrekt.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 21:52

"Jørn Rasmussen" <dom56179@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg meddelelsen.
> "There is not free space on drive C:\ to extract this package Please free

Næh - ikke andet end at du skal afinstallere under punktet Tilføj/fjern
programmer. Men i øvrigt er der kommet en ny, gratis udgave AR 6.0, der kan
downloades fra Adobes hjemmeside. Den vil også installere sig uden at tage
hensyn til tidligere versioner. Så du skal stadig om i kontrolpanelet og
afinstallere >begge< dine installerede udgaver.

Jeg lavede selv øvelsen så sent som i går.

MVH
KHJ

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-10-03 22:10

"Karsten Jensen" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afinstallere >begge< dine installerede udgaver.
>
> Jeg lavede selv øvelsen så sent som i går.

Men denne version 6 vil ikke installere på NT med SP5 - forlanger SP6 for at
køre !
Bare til oplysning.

Mvh
Jesper

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 12-10-03 08:46

"Karsten Jensen" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Næh - ikke andet end at du skal afinstallere under punktet Tilføj/fjern
> programmer.

Det gjorde jeg faktisk også.
Men jeg tror at det er noget med udpakningensprogrammet (før selve
installationen), som Thorkild er inde på.

> [...]
> hensyn til tidligere versioner. Så du skal stadig om i kontrolpanelet og
> afinstallere >begge< dine installerede udgaver.

Jeg erfarer også at AR 6.0 er kommet, så den vil jeg prøve.

I øvrigt tak for alle svarene.

vh Jørn R