MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
tastatur lås til pc ligsom på mobiltelefon~
Fra : danni plougmann

Dato : 10-10-03 20:00

jeg søger et lille program der kan deaktivere alle knapperne på mit
tastatur, ligsom det fungere mobiltelefoner.
nogen der kender til noget.

min 16 uger kattekilling har fået sig til vane at lægge sig godt til rette
oven i alle kanpperne,
vågnede i nat ved at min pc hylede, skøre kat.

/danni plougmann

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-10-03 20:40

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg søger et lille program der kan deaktivere alle knapperne på mit
> tastatur, ligsom det fungere mobiltelefoner.
> nogen der kender til noget.

hvad med bare at tage stikket ud ? når blot den er tændt med keyboardet i,
burde der vist ikke ske noget ved at tage stikket ud, og efterfølgende sætte
det ind i computeren, når man skal bruge denne igen!
Angående programmet, så kender jeg ikke noget!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-10-03 23:11

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> skrev....

> hvad med bare at tage stikket ud ?

Det vil jeg fraråde hvis det er PS/2. Man kan faktisk brænde porten
af, hvis man ikke er forsigtig.

--
Kent Oldhøj

Fra : danni plougmann

Dato : 10-10-03 23:20

> Det vil jeg fraråde hvis det er PS/2. Man kan faktisk brænde porten
> af, hvis man ikke er forsigtig.

nej det er nu et usb keyboard, men det at jeg skal ned på knæ, under
skrivebordet, fumle med ledninger hvergang jeg skal bruge computeren gidder
jeg ikke, det må kunne lade sig gøre med et simpelt stykke software

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-10-03 16:41

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev....

> det må kunne lade sig gøre med et simpelt stykke software

Jeg har måske fundet et stykke freeware der kan afhjælpe dit problem.

Tricket er at starte et program der fanger alle tastetryk og bruger
dem til ingenting. Et program der kun kan afbrydes med et museklik:

http://www.crystalsoftware.com.au/cleango.html

Det virker også omvendt, altså fanger museklik og -bevægelser og
bruger dem til ingenting.

Programmet er lavet til at man kan rense sit tastatur og mus uden at
slukke PC'en, og uden at lave ged i kørende programmer.

--
Kent Oldhøj

Fra : danni plougmann

Dato : 11-10-03 19:42

">
> [...]
>
> Programmet er lavet til at man kan rense sit tastatur og mus uden at
> slukke PC'en, og uden at lave ged i kørende programmer.

tak for hjælpen
alle tiders program lige det jeg søgte
et lille minus, det kan desværre ikke deaktivere mine hotkeys på tastaturet.

Fra : Leony

Dato : 11-10-03 13:01

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg fraråde hvis det er PS/2. Man kan faktisk brænde porten
> af, hvis man ikke er forsigtig.

Det tror jeg desværre lige er sket for mig
Jeg må ud at købe en trackball der kan gå på USB.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-10-03 21:17

On Fri, 10 Oct 2003 21:00:03 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>skøre kat.

LOL!

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : M. Jørgensen

Dato : 10-10-03 21:48

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg søger et lille program der kan deaktivere alle knapperne på mit
> tastatur, ligsom det fungere mobiltelefoner.
> nogen der kender til noget.

> /danni plougmann

Du kunne evt. anskaffe en switz box som man bruger når 2 pc'er skal dele
skærm,tastatur osv. Du kan så nøjes med at sætte tastaturet på. På denne
måde kan du deaktivere tastaturet blot ved at trykke på en knap på boxen.
/Mogens

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-10-03 23:32

> [...]
> oven i alle kanpperne,
> vågnede i nat ved at min pc hylede, skøre kat.

Hejsa

Prøv at tage et kig på denne side:
http://freedownloadswindows.com/windows/Desktop-Lock/65275/
Det ligner noget du kunne bruge. Alternativt kunne du jo også anskaffe dig
et trådløst tastatur, det er jo lige til at slå fra når det ikke bruges

Mvh
Benjamin

Fra : Pico

Dato : 11-10-03 00:08

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> Det ligner noget du kunne bruge. Alternativt kunne du jo også
> anskaffe dig et trådløst tastatur, det er jo lige til at slå fra når

Og hvordan gør man så lige det ? Der er da ingen afbryder på mit
tastur, er der noget jeg har overset ?
Pico

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-10-03 00:24

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvordan gør man så lige det ? Der er da ingen afbryder på mit
> tastur, er der noget jeg har overset ?

Skifter kanal.. De trådløse tastaturer jeg har haft med at gøre (og det er
mange) har alle haft en kanal 1 & 2, bare skift til what-ever kanal du IKKE
bruger og vupti, tastaturet er "slået fra", og modsat når du igen vil bruge
det.

Mvh
Benjamin

Fra : Pico

Dato : 11-10-03 22:46

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> det er mange) har alle haft en kanal 1 & 2, bare skift til what-ever
> kanal du IKKE bruger og vupti, tastaturet er "slået fra", og modsat

Ja det har du da ret i. Sommetider er man temelig sløv.
Pico

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 11-10-03 13:17

danni plougmann wrote:

> jeg søger et lille program der kan deaktivere alle knapperne på
> mit tastatur, ligsom det fungere mobiltelefoner.

Sæt kode til pauseskærmen. Medmindre din kat er smart nok til at skrive
dit password, burde der ikke være nogen problemer.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/