MS Windows
briani 27239
Windows 2003 Server Standard
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 10-10-03 14:18

Hej med jer!

Jeg vil meget gerne vide om jeg kan bruge dette system på min private server
i form af en næsten ny og ekstra PC som jeg har stående ved siden af min
super-pc med Windows XP Prof.

Mine krav til en Winhdows 2003-server er:
- FTP server
- Web server
- mail server
news server (evt.)
FrontPage udvidelse
Oprettelse af et antal domæner
Oprettelse af et antal e-mails adresser med forskellige domæner
Bestemme størrelsen på e-mails konti f.eks. 25 MB plads pr. e-mail adresse
Oprette mailinglister f.eks. nyhedsbreve

Jeg ved at IIS som medfølger dette system er beregnet til w
eb server og at der er FrontPage 2002 udvidelse som jeg meget gerne vil
have.

Jeg tror nok jeg skal købe et mailserver-program men ved ikke hvilken men
kigger på Exchange server men det er vist for mange funktioner som jeg ikke
bruger. Eller ipswitch men jeg ved det ikke.

På forhånd tak for hjælpen

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-03 20:44

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg vil meget gerne vide om jeg kan bruge dette system på min private server
>i form af en næsten ny og ekstra PC som jeg har stående ved siden af min
>super-pc med Windows XP Prof.

Prøv i news:dk.edb.system.ms-windows.server
--
Knud