MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro - hvor mange pc´er kan en e~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 10-10-03 14:11

Hej med jer

Jeg har hørt at Home-versionen kun kan installeres på en PC mens
Pro-versionen kan installeres på 10 pc´ere.

Er dette rigtigt??

En ven anbefaler alle derfor at købe Pro-versionen pga. 10-pcere.

Venlig hilsen Bart Bendsen

Fra : Søren Blom

Dato : 10-10-03 14:29

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev

> Jeg har hørt at Home-versionen kun kan installeres på en PC mens
> Pro-versionen kan installeres på 10 pc´ere.
>
> Er dette rigtigt??
>
> En ven anbefaler alle derfor at købe Pro-versionen pga. 10-pcere.

En licens pr. computer, så enkelt er det.

Firmaer kan købe løsninger så man kan installere den samme software på flere
computere på een gang, men det kræver stadig at man har licens til det antal
computere man skal installere softwaren på.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk