MS Windows
briani 27239
REQ: nogen der ved i hvilke grupper man ka~
Fra : NoOne

Dato : 09-10-03 23:01

Hey

Mangler et crakked program ved navn: Historykill ??

MVH

NoOne

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-10-03 23:14

NoOne wrote:
> Hey
>
> Mangler et crakked program ved navn: Historykill ??

Ville det ikke være ulovligt? I så fald håber jeg ikke
at du vil få held i nogen NG.

/b

Fra : Leo.E

Dato : 10-10-03 05:57

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in message news:<3f85dcf8$0$27450$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Ville det ikke være ulovligt? I så fald håber jeg ikke
> at du vil få held i nogen NG.
>
> /b
Det er fuldt lovligt: http://www.historykill.com/
Leo

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-10-03 23:16

"NoOne" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Mangler et crakked program ved navn: Historykill ??

find en gruppe som indeholder ordet warez.
kender du wwwastalavistaboxsk ? sæt selv 3x "." du skal selv ar bejde
lidt

Vil dog lige gøre opmærksom på at Opera kan ALT som det program kan.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : NoOne

Dato : 09-10-03 23:29

thx!! arbejder gerne selv for det

MVH

NoOne

Fra : 3066@c.dk

Dato : 10-10-03 07:23

mail til mig så får du resten Du kan få det program her
http://www.historykilldownload.com/update.html
regard u3066