MS Windows
briani 27239
Mac har planker Windows
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-10-03 16:11

Hejsa
Den nye Finder i Mac OS Panther er planket efter Windows Stifinder.
Men man kan også lægge det man vil ud i den venstre pane!!
http://www.apple.com/macosx/features/finder/

Og så har den fået en Exposé funktion
http://www.apple.com/macosx/features/expose/exposetheater.html
den kan godt blive handy!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 10-10-03 00:49

Morten Bowman Hansen skrev:

> http://www.apple.com/macosx/features/finder/

Man kan ikke just klandre OS X for at være en grim brugerflade.
Ikke efter min mening i hvert tilfælde.

> http://www.apple.com/macosx/features/expose/exposetheater.html

Smart. Rigtig smart endda, men den brugerflade må efterhånden kræve
en del af systemet, men det er selvfølgelig ikke det store problem
hvis man sidder med en dual G5 med rå mængder af RAM og stort ATI
Radeon 9800 Pro eller NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra grafikkort. :)

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-10-03 09:43

On Fri, 10 Oct 2003 01:48:57 +0200, Thomas Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Man kan ikke just klandre OS X for at være en grim brugerflade.
>Ikke efter min mening i hvert tilfælde.

Nope, windows kommer aldrig op på det niveau

> [...]
>hvis man sidder med en dual G5 med rå mængder af RAM og stort ATI
>Radeon 9800 Pro eller NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra grafikkort. :)

Ja, men der er også flere kræfter i deres processorer ift. AMD/Intel.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 10-10-03 12:38

Morten Bowman Hansen <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> writes:

> Nope, windows kommer aldrig op på det niveau

Hvis det bare er lir man vil have så er KDE også rimelig sej.

http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=5561-1.jpg

Christoffer Olsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-10-03 12:49

On 10 Oct 2003 13:38:11 +0200, Christoffer Olsen
<christofferolsen@ninja.dk> wrote:

>Hvis det bare er lir man vil have så er KDE også rimelig sej.
>
>http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=5561-1.jpg

Nej ikke kun lir, også noget der brugbart samtidigt.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 10-10-03 13:20

> Nej ikke kun lir, også noget der brugbart samtidigt.

Det ved jeg ikke om kde er, jeg har aldrig brugt den, og jeg
foretrækker en mere simpel vindue-styrer.

Men i følge den her artikel klarer kde sig rimeligt godt:
http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,111871,00.asp

Christoffer