MS Windows
briani 27239
jeg kan ikke bruge min windows update fra ~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 09-10-03 14:59

jeg kan ikke bruge min windows update fra start knappen under xp home
edition

Fra : Klaus

Dato : 09-10-03 15:33

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan ikke bruge min windows update fra start knappen under xp home
> edition

Så prøv Internet Explorer under funktioner.
Klaus

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-10-03 16:46

http://windowsupdate.microsoft.com/default.asp

--
Martin K

Fra : Thomas Madsen

Dato : 10-10-03 01:43

Michael Hagelquist skrev:

> jeg kan ikke bruge min windows update fra start knappen under xp home
> edition

Får du en fejlmeddelelse eller hvad sker der helt præcist?
Kan du starte Windows Update ved at skrive følgende i Start > Kør:
'wupdmgr' (uden '' og efterfulgt af et tryk på Enter eller et klik
på OK).

Madsen.