MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjene et program som dukker op under navne~
Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-10-03 12:26

Hvergang jeg starter computeren starter et program som hedder pup i
joblisten under programmer, jeg mistænker den for at komme med de mærkelig
popups jeg er begyndt at få..

Hvordan fjerner jeg den?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : den glade dreng

Dato : 09-10-03 12:42

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvergang jeg starter computeren starter et program som hedder pup i
> joblisten under programmer, jeg mistænker den for at komme med de mærkelig
> [...]
Hvilket styresystem?

VH

Per

Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-10-03 12:51

> Hvilket styresystem?

Windows Xp Pro dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 09-10-03 15:14

> [...]
> Hvergang jeg starter computeren starter et program som hedder pup i
> joblisten under programmer, jeg mistænker den for at komme med de mærkelig

Prøv evt. at køre et program der fjerner spyware o.lign. Der findes bl.a. et program
der hedder ad-aware, som dog koster penge. Hvis det ikke var noget kunne du også
prøve noget freeware.
Jeg lavede en hurtig google-søgning og fandt flg.

http://fabfree.av-services.net/ads.html

ved ikke hvor godt det er, men gratis er det...

mvh. Torben

Fra : Pico

Dato : 09-10-03 17:13

Torben Greve Otzen wrote:

> Prøv evt. at køre et program der fjerner spyware o.lign. Der findes
> bl.a. et program der hedder ad-aware, som dog koster penge. Hvis det
> ikke var noget kunne du også prøve noget freeware.

Hvornår er Ad-aware begyndt at koste penge ? Se evt.

http://www.webattack.com/get/adaware.shtml
Pico

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 11-10-03 01:39

> "Pico" skrev i en meddelelse...
[snip]

> Hvornår er Ad-aware begyndt at koste penge ? Se evt.
>
> http://www.webattack.com/get/adaware.shtml

Det vidste jeg ikke...takker mange gange for den info.
Altid rart at lære noget nyt.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 09-10-03 18:28

On Thu, 9 Oct 2003 16:13:36 +0200, Torben Greve Otzen wrote:

>Der findes bl.a. et program der hedder ad-aware, som dog koster penge.

Nej, det er skam ganske gratis i sin enkleste udformning, og kan snildt
bruges til at scanne systemet igennem for mistænkelige cookies og andre
vederstyggeligheder.

Findes her: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)