MS Windows
briani 27239
XP kan ikke huske adgangskode og bruger ef~
Fra : Esben Christensen

Dato : 09-10-03 04:54

Jeg har igennem lang tid irriteret mig over, at når jeg kalder op til TDC
via netværksforbindelser, efter opstart af pc'en, skal jeg hitte mit
brugernavn og adgangskode frem hver eneste gang også selvom at jeg har
afkrydset: husk adgangskode og har logget på som administrator.

Underligt nok, er det ikke noget problem for XP at huske brugernavnet, men
ikke adgangskoden, hvis jeg ikke har haft genstartet maskinen. Synes snart
at ha' været inde i alle tænkelige Internet og netværks indstillinger.

Hvordan får jeg XP til at gemme brugernavn og adgangskode, så de er der
"selv" efter genstart?

Det er en Adsl forbindelse jeg har, i fald det skulle gøre jer klogere...

Stor hilsen
Esben

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-10-03 08:44

On Thu, 9 Oct 2003 05:53:30 +0200, "Esben Christensen"
<esben@ny-post.dk> wrote:

>Hvordan får jeg XP til at gemme brugernavn og adgangskode, så de er der
>"selv" efter genstart?

Installer Klientprogram til microsfot netværk inde i egenskaber for
ADSL forbindelsen.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Kim Helbo

Dato : 09-10-03 09:56

Hej Esben,

Gå i Interner Explorer, funktioner, Internetindstillinger, sikkerhed,
Brugerdefinineret niveau, brugergodkendelse, flyt fra intranet til
internet.....det er linien under som er markeret idag, der er den "rigtige"

/Kim