MS Windows
briani 27239
Joblisten viser kun Lan-forbindelse
Fra : Esben Christensen

Dato : 08-10-03 11:49

Hej

Håber at en kan hjælpe mig med det her!!

Hvis jeg vil lukke en proces eller et program via joblisten (ctrl+alt+del),
springer overvågning af lan forbindelsen pludseligt frem. Jeg aner ikke
hvordan jeg kan få joblisten til at fungere igen...-Hjælp

Mvh
Esben

Fra : Esben Christensen

Dato : 08-10-03 21:39

Glemte at fortælle at Styresystemet er XP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-03 23:51

"Esben Christensen" <esben@ny-post.dk> skrev :

>Glemte at fortælle at Styresystemet er XP

Hvem - hvad - hvor?

Hvis nu du havde skrevet det som svar på det oprindelige indlæg,
så ville vi nemt kunne se, hvilket spørgsmål det drejer sig om.

Så prøv at send det som svar på dit første indlæg.
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 09-10-03 06:39

"Esben Christensen" <esben@ny-post.dk> wrote in message news:<3f83e95c$0$69972$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> springer overvågning af lan forbindelsen pludseligt frem. Jeg aner ikke
> hvordan jeg kan få joblisten til at fungere igen...-Hjælp

Prøv at enable den: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Linje 51
Leo