MS Windows
briani 27239
Installation af Wingman joystick -del 2
Fra : Nederbasse

Dato : 07-10-03 21:11

Hej NG

Her er andet forsøg på at få hjælp til at få et Logitech Wingman Interceptor
joystick installeret på gameporten.
Da jeg fik min pc , en Dell Dimendion satte jeg mit joystick i og det
virkede, efter en geninstallation af XP Pro kan jrg ikke få det til at
virke.
Jeg har prøvet sticket på en Win 98 pc hvor det virkede, jeg har sat det i
en anden Win XP pc som fandt det da den blev tændt og virkede uden at der
blev installeret nogen driver eller software.
Jeg har hentet software fra Logitech som åbenbart kun er til USB sticks -det
virkede ikke med mit.

Dell mener ikke det virker uden at installere drivere fra Logitech hvilket
det gør (det troede Dell supporten ikke på )
Logitech kan ikke give mig en forklaring, kun at Wingman Profiler ikke
virker under XP men det virker under Win XP, Profiler er forskellige
indstillinger til de forskellige spil og er ikke nødvendig.

Jeg har prøvet et ældre Logitech stick på min pc som både skal sættes på den
serielle port og game porten og det virkede fint.
Når jeg sætter sticket i pc'en finder den det men status siger "Not
connected"
Der er ingen bøjede ben eller andre defekter på stikket.
OS er Win XP Pro
Creative Live lydkort
DirectX v. 9.0b

Nogen der har et råd ? jeg vil VIRKELIG gerne have fejlen rettet nu er det
blevet direkte personlig

Lars