MS Windows
briani 27239
Windows Medie Player 9.0
Fra : +/- M. Larsen // Yng~

Dato : 07-10-03 17:51

Hej Alle!

Jeg har skiftet fra Windows Medie Player 8.0 til 9.0, og det skulle jeg
aldrig have gjort. Mine film fryser ofte, og der er en fejl når jeg starter
fuldskærm hvor der ligesom er en grøn dims (det ligner Windows-startknap),
der ligger lige oveni den der knap til at afslutte fuldskærm - tror jeg nok
den er til. Jeg har nyste DivX, og fejlen er kommet efter at jeg har
installeret Windows Medie Player 9.0. Kan det løses? Og kan jeg på nogen
måde for 8.0 tilbage?

-Mick

Fra : Kispus

Dato : 07-10-03 18:36

> [...]
> den er til. Jeg har nyste DivX, og fejlen er kommet efter at jeg har
> installeret Windows Medie Player 9.0. Kan det løses? Og kan jeg på nogen

Et forsigtigt spørgsmål !
Slettede du 8.0 først, eller installerede du oveni ?
Mvh. John

Fra : Edmund

Dato : 07-10-03 18:47

Kispus skrev:

> Et forsigtigt spørgsmål !
> Slettede du 8.0 først, eller installerede du oveni ?

Man kan da ikke slette 8.0 uden brug af rørtang, eller andre kringlede
metoder

--
Mvh Edmund

Fra : +/- M. Larsen // Yng~

Dato : 07-10-03 18:51

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Øhm installerede oveni, regnede ikke med at man kunne slette 8.0?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 07-10-03 22:57

> [...]
> den er til. Jeg har nyste DivX, og fejlen er kommet efter at jeg har
> installeret Windows Medie Player 9.0. Kan det løses? Og kan jeg på nogen

WM9 kan vist ikke slettes har jeg ladet mig fortælle, men du kan bruge
system-gendannelse og derved finde det punkt lige før du installerede WM9.
Og gendannesystemet til dette punkt.

Den med at der ligger et halvt windows ikon oven på "nålen" når du vælger
fuldskærm skulle vist have noget at gøre med NimoCodecPack og den
danske version af WM9. Så det du kan gøre for at få den væk er at
installere den engelske vesion oven på den danske(det har været oppe at
vende før - prøv evt. at søge på google). Eller fra vælge den skærm der
popper op i fuld-skærm
(Indstillinger => Ydeevne => Advanceret => Vis kontolelementer til fuld skærm).

Håber at det var en hjælp...

Fra : Exit

Dato : 08-10-03 06:56

Prøv at opdater via MS opdat
Mener der ligger en opdate til Medie player 9.0
Med file navn Media Player 9.0b
"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:zEGgb.2498$jf4.55108@news000.worldonline.dk...