MS Windows
briani 27239
To fejlmeddelelser ved opstart (rundll og ~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-10-03 16:40

Hej.

Jeg får to fejlmeddelelser når jeg starter windows (XP DK SP1) op.
Den første:
"Fejl under indlæsning af NVQTWK det angive modul blev ikke fundet"
(Rundll)

og den anden:
"invalid backweb application id"7288971"
(runner error)

Den første meddelelse har været der i et par måndeder imens den anden er ret
ny. Muligvis er den kommet i forbindelse med skift til Norton 2004, men det
er ikke sikkert.

Nogen der har en idé om hvad det kan være og hvad jeg evt. kan gøre ved det?

Mvh Thomas
Win XP
P4 1.8

Fra : Casablanca