MS Windows
briani 27239
Windows filbeskyttelse.
Fra : Colzen

Dato : 07-10-03 12:42

Hejsa.

Jeg har lige installeret XP Pro.

Jeg får jævnligt et lille problem. Den kommer og brokker sig over at nogle
filer er blevet ændret og at den skal bruge XP cd'en igen. Jeg er begyndt at
annulere da jeg ikke gider at smide den f****** cd i hele tiden.
Hvorfor kommer den konstant?

Billede smidt i news:dk.binaer under XP problem

Mvh
Colzen

Fra : Dan Molberg

Dato : 07-10-03 13:04

Colzen wrote:
> [...]
> hele tiden.
> Hvorfor kommer den konstant?
>
> Billede smidt i news:dk.binaer under XP problem

Hvis du er sikker på at du ikk ehar vira så tryk cancel og så yes, så burde
du ikke se den igen.
--
Hvem læser dette?
Tilykke du er den første:)

Fra : Colzen

Dato : 07-10-03 13:08

> Hvis du er sikker på at du ikk ehar vira så tryk cancel og så yes, så
burde
> du ikke se den igen.

Alt er checket med Norton Antivirus 2003, men den kommer igen selv om jeg
har annuleret og trykket ok (Dansk version)

Colzen

Fra : Edmund

Dato : 07-10-03 18:44

Colzen skrev:

> Alt er checket med Norton Antivirus 2003, men den kommer igen selv om
> jeg har annuleret og trykket ok (Dansk version)

Har du installeret din XP på en disk med begrændset plads(den gang du
installerede)
Så er den nemlig ikke så mange filer i C:\WINDOWS\system32\dllcache

Hvis du da ikke selv har slettet nogen filer der, eller andre stedder
under C:\WINDOWS

Det er vel kun når du installerer noget, du har problemet ikk ?
--
Mvh Edmund

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-10-03 16:40

In article <blu8r2$2u5c$1@news.cybercity.dk>, colzen@SLETcolzen.dk
says...
> Hvorfor kommer den konstant?

Det kan være virus.

For 14 dage siden var jeg til et computerparty og efterfølgende måtte
maskinen geninstalleres. 2000 nægtede til sidst at starte op, uanset
hvor meget antivirus jeg brugte.

Jeg blev ramt af W32.ElKern der er i familie med W32.Klez.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen