MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win.Updates
Fra : Marberg

Dato : 06-10-03 20:50

Goddag til gruppen.

Jeg har de sidste par dage haft vrøvl med at opdatere fra Win.Updates.
Straks jeg begynder at scanne efter nye sikkerhedsopdateringer står der 0%
og det næste er 100% derefter er der en masse henvisninger til forskellige
måder man kan løse problemet på såsom deres supportafd. og nyhedsgrupper.Men
problemet er også at jeg ikke kan få fat i nogen af dem.
Til sidst en fejlnummer der hedder 0x800A138F

Systemet er Win XP home edition.

Kan nogen hjælpe med dette?

Med venlig hilsen

MA

Fra : Stig Sørensen

Dato : 06-10-03 21:19

"Marberg" <marberg@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
nyhedsgrupper.Men
> problemet er også at jeg ikke kan få fat i nogen af dem.
> Til sidst en fejlnummer der hedder 0x800A138F

Som næsten altid er google din ven.

Første resultat: http://www.updatexp.com/0x800A138F.html

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 07-10-03 12:22

Prøv og rette datoen )
Min stod forkert (2002 datoen var rigtig men årstallet var forkert), og
efter den var rettet var der ingen fejl ....

Johnny

Fra : Marberg

Dato : 07-10-03 20:07

> Prøv og rette datoen )
> Min stod forkert (2002 datoen var rigtig men årstallet var forkert), og
> efter den var rettet var der ingen fejl ....

Datoen har hele tiden stået korrekt!!

Med venlig hilsen