MS Windows
briani 27239
Fejmeddelser, irreterende tekstbobler fra ~
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 06-10-03 17:33

Hej !
Er der nogen der ved hvordan man kommer af med feks. beskeden om at "Der er
ubrugte iconer på skrivebordet" eller "Der er tilsluttet en hurtig USB enhed
til en langsom USB hub" m.v.

Hvordan fjerner jeg disse beskeder, eller hvordan sætter man tiden ned til
feks. 1 sec. visning ?

Mvh
Allan

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-10-03 21:52

Allan S. Kristiansen skrev:

> Er der nogen der ved hvordan man kommer af med feks. beskeden om
> at "Der er ubrugte iconer på skrivebordet" eller "Der er
> tilsluttet en hurtig USB enhed til en langsom USB hub" m.v.

Mon ikke det er den funktion der hedder balloon tips? Det mener jeg,
men er ikke sikker. Jeg har balloon tips slået fra og ser aldrig den
slags talebobler i hvert tilfælde.

Prøv et kig på:
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=Xns931FCE7D1BE4.thomas@madsen.tdcadsl.dk

Madsen.

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 06-10-03 22:10

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er den funktion der hedder balloon tips? Det mener jeg,
> men er ikke sikker. Jeg har balloon tips slået fra og ser aldrig den
> [...]

Takker 1000 gange det løste i prob.
Men venlig hilsen
Allan S. Kristiansen

Fra : Colzen

Dato : 07-10-03 10:27

> Takker 1000 gange det løste i prob.
> Men venlig hilsen
> Allan S. Kristiansen

Hvad hedder det punkt i en dansk version?

Colzen

Fra : Colzen

Dato : 07-10-03 11:20

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder det punkt i en dansk version?
>
> Colzen

Har fundet det.

Colzen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-10-03 11:36

Colzen skrev:

> Hvad hedder det punkt i en dansk version?

Hvilket punkt?

Madsen.