MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows key
Fra : Casper

Dato : 06-10-03 15:36

Er der et sted i Windows XP hvor man kan se den product key som er
installeret? Eller er der måske en anden metode?

Casper

Fra : Rosander

Dato : 06-10-03 16:59

"Casper" <grevslick@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der et sted i Windows XP hvor man kan se den product key som er
> installeret? Eller er der måske en anden metode?
>
> Casper

Se i binaer,du skal omdøbe den til exe da jeg måtte omdøbe den for at sende
den.

Rolig ingen virus!!!

--
MVH.
Rosander

Fra : N/A

Dato : 06-10-03 20:56

Fra : Leony

Dato : 06-10-03 20:56

"Mikael L" <lassenmikael@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt dette program, det er ikke en virus.

Det kan du jo sagtens bilde os ind.

I øvrigt har binære vedhæftninger deres helt egen gruppe. Den hedder
news:dk.binaer , vedhæftninger er ikke velsete i diskussionsgrupperne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 06-10-03 21:29

On Mon, 6 Oct 2003 16:36:23 +0200, "Casper" <grevslick@hotmail.com>
wrote:

>Er der et sted i Windows XP hvor man kan se den product key som er
>installeret? Eller er der måske en anden metode?
>
>Casper

Måske kan programmet Keyfinder 1.41 hjælpe.
Hent det her (gratis):

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

--
<fjern to fra email-adressen>