MS Windows
briani 27239
Kalenderprogram
Fra : Defcon

Dato : 06-10-03 12:45

Hej NG....

Dette er måske lidt OT, men mangel på bedre grupper så prøver jeg her.

Nogen der kan anbefale et godt kalenderprogram. Det skal (helst) opfylde
følgende:
- Kalender med alarm i form af popup eller noget i den stil
- Skal kunne køre hele tiden (starter op med windows) uden at bruge alt for
meget ram
- Skal være diskret
- Starte hurtigt
- Have en ikon i Taskbaren til hurtig opstart
- Kører på WinXP
- Helst være på engelsk (dansk kan til nød bruges)
- Freeware eller billigt

Jeg har prøvet Outlook XP, men synes ikke om det. Desuden har jeg prøvet
programmet Winorganizer ( http://www.tgslabs.com/eng/ ) og dette var faktisk
godt, men synes det er en smule
for dyrt (mener det var 40$)

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 12:50

Defcon skriblede:
> [...]
> - Have en ikon i Taskbaren til hurtig opstart
> - Kører på WinXP
> - Helst være på engelsk (dansk kan til nød bruges)

Stones TimeTool:

http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

--
/Gevaldi

Fra : Defcon

Dato : 06-10-03 15:32

> Stones TimeTool:
>
> http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

Har prøvet det nu... Ganske lille og diskret, men desværre for simpelt. Det
mangler en ordentlig alarm der knytter sig til noterne man laver....

Men tak for forslaget...

/Rasmus

Fra : Allan Bojsen

Dato : 06-10-03 21:03

>Nogen der kan anbefale et godt kalenderprogram. Det skal (helst) opfylde
>følgende:
>/Rasmus

Måske dette:
***
Gratis kalender

Har du for mange jern i ilden, og kniber det med at holde styr på
aftalerne? Så er det en god ide at installere en gratis kalender på
din pc. Du kan downloade en amerikansk kalender fra hjemmesiden
www.3dayorganizer.com.

Den er gratis for private at anvende, og i programmet kan du lave din
egen adressebog, oprette aftaler, skrive dagbog og meget mere.
Installationsfilen fylder 19 MB.
***
Om det opfylder alle dine krav ved jeg ikke...
Allan, www.nettips.dk - gratis tips til nettet

Fra : Defcon

Dato : 06-10-03 21:12

"Allan Bojsen" <email@nettips.sk> wrote in message

> [...]
> Installationsfilen fylder 19 MB.
> ***
> Om det opfylder alle dine krav ved jeg ikke...

Jeg prøver at kigge på det....Takker

/Rasmus

Fra : sah

Dato : 07-10-03 11:44