MS Windows
briani 27239
Default Dokument-mappe, kan den ændres?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-10-03 11:01

Hejsa
Jeg vil gerne ændre min default mappe til dokumenter over på en anden
partiton. Kan jeg gøre det?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-10-03 11:20

"Morten Bowman Hansen" <newsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg vil gerne ændre min default mappe til dokumenter over på en
> anden partiton. Kan jeg gøre det?

Ja. Bare højreklik på "Dokumenter" - "Egenskaber" resten kan du sikkert
selv gætte dig til.
(Windows 2000)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-10-03 11:46

On Mon, 6 Oct 2003 12:20:04 +0200, "Soeren Nielsen"
<soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <newsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ja. Bare højreklik på "Dokumenter" - "Egenskaber" resten kan du sikkert
>selv gætte dig til.
>(Windows 2000)

Sorry glemte at skrive jeg har Win Xp og derfra kan man ikke gøre
det

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens

Dato : 06-10-03 11:49

"Morten Bowman Hansen" <newsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en

> Sorry glemte at skrive jeg har Win Xp og derfra kan man ikke gøre
> det

I win XP pro kan man, det er præcist det samme som w2k.
Du skal have administrator rettighedder, superbrugere og brugere kan ikke
flytte mappen, men skift kontoèn til adminret, og flyt den, skift derefter
tilbage til superbruger.

Mvh Jens

Fra : Mariusz C

Dato : 06-10-03 13:49

Jeg gjorde det at jeg i stifinder flyttede mappen til mit d-drev og sådan
var det bare resten af tiden! Så bare flyt og det virker! Din winxp husker
det!

//XoDeus

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-10-03 23:48

On Mon, 6 Oct 2003 14:48:44 +0200, "Mariusz C" <mariuszc@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg gjorde det at jeg i stifinder flyttede mappen til mit d-drev og sådan
>var det bare resten af tiden! Så bare flyt og det virker! Din winxp husker
>det!

ahhh yhnx

Morten
morten@bowman.dk