MS Windows
briani 27239
Windows Update - installationsoversigt for~
Fra : Else Holm

Dato : 06-10-03 10:35

Det er over et år siden min Windows XP pro med IE 6,0 blev
installeret, og lige siden har jeg uden problemer foretaget
de anbefalede opdateringer enten automatisk eller manuelt.

Jeg bruger jævnligt installationsoversigten f. eks. til at
kontrollere, at opdateringer, der omtales her i gruppen,
er installeret.

I går var installationsoversigten forsvundet. Meldingen er
kort og lakonisk:: "Du har ikke installeret nogen opdateringer."

Hvordan får jeg den tilbage igen.

Jeg ved godt, at jeg kan se dem i Tilføj og fjern programmer,
men installationsoversigten giver flere informationer.

--
Else

Fra : Leo.E

Dato : 06-10-03 18:11

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> wrote in message news:<3f8137ab$0$26149$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Jeg ved godt, at jeg kan se dem i Tilføj og fjern programmer,
> men installationsoversigten giver flere informationer.
Står dit ur rigtigt mht. dato og år?
Leo

Fra : Else Holm

Dato : 06-10-03 18:22

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> wrote in message

> Står dit ur rigtigt mht. dato og år?
> Leo

Ja!

--
Else

Fra : Leo.E

Dato : 07-10-03 05:00

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> wrote in message news:<3f81a4bb$0$26149$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

Nu er jeg lidt i tvivl, hvad mener du med installationsoversigten?
Hilsen: Leo

Fra : Else Holm

Dato : 07-10-03 08:07

> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> wrote in message

> Nu er jeg lidt i tvivl, hvad mener du med installationsoversigten?
> Hilsen: Leo

Når jeg går ind i http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
så kan jeg i venstre side klikke på "Vis installationsoversigt" - som
altså nu bare siger, at jeg "ikke har installeret nogen opdateringer".

--
Else