MS Windows
briani 27239
Navision
Fra : Kim Pedersen

Dato : 05-10-03 19:12

Hejsa
Jeg har navision og windows Xp og det virker ikke sammen, er der nogen der
ved hvordan jeg får det til at virke ??

Mvh
Kim

Fra : Niels Vejrup Pederse~

Dato : 05-10-03 19:17

Yes,

Hvilken version af Navision kører du, og hvad er fejlen ?

Niels Vejrup Pedersen

Fra : MFO

Dato : 05-10-03 19:22

"Kim Pedersen" <kimogkarina@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
> Jeg har navision og windows Xp og det virker ikke sammen, er der nogen der
> [...]
Hej!
Jeg har haft installeret Concorde/Navision C5 (1.6, 1.8 og 3.0) samt
Navision XAL 3.5 på min XP uden problemer. Du er nok nødt til at give lidt
flere oplysninger for at få hjælp.
Venlig hilsen
Michael

Fra : Kim Pedersen

Dato : 05-10-03 20:03

Det er navision version 3.04 Og tastaturet fryser bare