CSS liste hos Netscape?
Fra : Jette Nielsen

Dato : 13-04-01 07:56

Jeg har hos Microsoft fundet denne liste der viser hvilke css egenskaber IE
understøtter, hvilke de har foreslået til standardisering osv.
http://msdn.microsoft.com/workshop/Author/css/reference/attributes.asp

Jeg leder efter noget lignende hos Netscape, men har ikke kunnet finde det.
Det nærmeste jeg er kommet er denne side
http://home.netscape.com/browsers/future/standards.html.
Men det er ikke helt hvad jeg er ude efter. Jeg vil især gerne vide hvilke
Netscape CSS extensions der findes.

Håber nogen kan hjælpe..

--
Jette Nielsen
http://www.webtip.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-04-01 09:18

"Jette Nielsen" <jette-nielsen@get2net.dk> writes:

> Jeg leder efter noget lignende hos Netscape, men har ikke kunnet finde det.
> Det nærmeste jeg er kommet er denne side

Jeg kunne ikke lige finde CSS, men generelt er det her du skal kigge:
http://developer.netscape.com/

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-04-01 20:26

Jette Nielsen <jette-nielsen@get2net.dk> skrev

> Men det er ikke helt hvad jeg er ude efter. Jeg vil
> især gerne vide hvilke Netscape CSS extensions
> der findes.

Prøv
http://www.webreview.com/style/css1/charts/mastergrid.shtml,
den har også NN6 med.

--
Allan

Fra : Jette Nielsen

Dato : 13-04-01 22:45

"Allan Vebel" skrev:
> Prøv
> http://www.webreview.com/style/css1/charts/mastergrid.shtml,
> den har også NN6 med.
>
> --
> Allan

Jo, den kender jeg godt, men den indeholder ikke de oplysninger jeg skal
bruge.

På Microsoft's sider er de meget flinke til at oplyse nøjagtig hvilke
egenskaber de understøtter ... også dem der ligger uden for standarden. De
har endda specificeret hvilke der kun er extensions og hvilke der er
foreslået til fremtidig standard.

Hos Netscape kan jeg kun finde en side hvor de sammenligner sig selv med
Explorer (se tidligere indlæg)... der er ingen specifikke oplysninger om
hvad de har gang i. Det irriterer mig lidt at de tilsyneladende kun vil
fortælle hvor "gode" de er i forhold til IE, i stedet for at komme med nogle
klare fakts om sig selv..... det lettede at komme af med dén

Men jeg håber da at jeg tager fejl, og at nogen kan fortælle mig om en
lignende side hos Netscape.

Mvh. Jette