MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
TCP/IP i Windows 98 2. udgave
Fra : Mike

Dato : 05-10-03 03:44

Jeg sidder i et netværk med 4 computere..
De 3 computere kører Windows XP, og
den sidste kører Windows 98 2. udgave..
Da jeg spiller meget pc spillet Counter-Strike
så når man hoster et online game så skriver
Windows 98 maskine TCP/IP disabled..
Hvordan enabler man TCP/IP i Windows
98 2. udgave!?

På forhånd tak..

Mike

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 09:54

On Sun, 5 Oct 2003 04:43:52 +0200, "Mike" <rosti@FJERNmail.dk> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Jeg sidder i et netværk med 4 computere..

Hvad er din forklaring til at poste det samme spørgsmål i
dk.spil.computer.first-person-shooter ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Mike

Dato : 05-10-03 10:33

Forklaring?! Det er der ingen forklaring på..
Jeg er bare vildt træt af at det ikke virker..

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 11:42

On Sun, 5 Oct 2003 11:33:07 +0200, "Mike" <rosti@FJERNmail.dk> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Forklaring?! Det er der ingen forklaring på..
>Jeg er bare vildt træt af at det ikke virker..

Ingen forklaring, så håber jeg du ingen forklaring får.
Og så står det endda i den bog du fik med os'en.

Fra : Mike

Dato : 05-10-03 12:52

Er du generalt en gnavpot?
Du er virker satme sur?!

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 19:25

On Sun, 5 Oct 2003 13:52:29 +0200, "Mike" <rosti@FJERNmail.dk> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Er du generalt en gnavpot?
>Du er virker satme sur?!

Tag og ret din egen holdning på usenet før du giver dig på andres.

Fra : Nic

Dato : 05-10-03 11:04

> Hvad er din forklaring til at poste det samme spørgsmål i
> dk.spil.computer.first-person-shooter ?

Fnis - gerner som vi kender ham...