MS Windows
briani 27239
Den der nye KB828750
Fra : Thomas H.

Dato : 04-10-03 22:52

Hej

Jeg har haft problemer med at installere de sidste to updates: KB824105 og
KB824146,
som blev ved med at mislykkes, nu kom den nye som de kalder
"Samlet programrettelse til Internet Explorer 6 Service Pack 1" den virkede
fint, og
uden problemer, men de to andre står sgu stadig på listen!! Hvorfor er de
ikke
inkluderet i en samlet programrettelse?

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 05-10-03 17:25

On Sat, 4 Oct 2003 23:52:03 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

> [...]
>fint, og
>uden problemer, men de to andre står sgu stadig på listen!! Hvorfor er de

Som navnet siger, vedrører denne samlede programrettelse
kun Intenet Explorer.

De rettelser du nævner har ikke noget med Internet Explorer at gøre -
f.eks. retter KB824105 et NetBios-problem - og derfor er de
naturligvis ikke ikke med

Hvis du har problemer med at installere rettelserne fra WindowsUpdate,
så prøv i stedet at downloade dem til din egen maskine og installer
dem derfra - det hjælper ofte.
Se evt. tråden, der starter i Message-ID: <bl6adi$f4u$1@sunsite.dk>

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Thomas H.

Dato : 05-10-03 18:56

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:9og0ovsbam19jrt65dfe9ldumeile7goq3@4ax.com...
> On Sat, 4 Oct 2003 23:52:03 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

> Som navnet siger, vedrører denne samlede programrettelse
> kun Intenet Explorer.

Arrrhg det havde jeg sgu lige overset!

> [...]
>
> Hvis du har problemer med at installere rettelserne fra WindowsUpdate,
> så prøv i stedet at downloade dem til din egen maskine og installer

Jeg har prøvet alt, det er min windows der er syg, og trænger til en
reinstall
Det er bare lidt svært at tage sig sammen til det synes jeg..